Buggy - Reisverslag uit Pipa, Brazilië van Shirley & Jeroen - WaarBenJij.nu Buggy - Reisverslag uit Pipa, Brazilië van Shirley & Jeroen - WaarBenJij.nu

Buggy

Door: Shirley & Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Shirley & Jeroen

19 Oktober 2009 | Brazilië, Pipa

Onze laatste dag vakantie is aangebroken. Nog 2 uurtjes en dan vetrekken we richting de luchthaven van Natal.

Afgelopen zaterdagavond kwam Marcus, de oom van Shirley, weer naar Pipa. s´Avonds hebben we lekker gegeten. Daarna optijd naar bed want de volgende morgen vertrokken we optijd naar Natal. Marcus had een buggy tocht voor ons geregeld.

Toen we in Natal aankwamen en lang het voetbalstadion reden hoorde we ineens een harde knal. We zagen nog net iemand wegrennen, mogelijk een politieagent, en daarna iemand in elkaar zakken op de gond, waarschijnlijk neergeschoten. Vervolgens zage we dat er ee groep mensen kwam aanrennen. Redelijk schokkend om te zien. Marcus reageerde er niet eens op en reed gwoon door. Later hoorden we nog 2 schoten en sirenes. Brazilie op en top.....

Nou ja, vervolgens zijn we met een buggy oppad gegaan. We hebben een stopgemak bij een aquarium om naar het braziliaanse zeeleven te kijken. We hebben daar haaien geaaid. Daarna gingen we de duinen in!! Niet te vergelijken met de in NL. Deze zijn echt hoog !! Onze chaffeur stuurde in volle vaart de schuin hellingen op, je voelde dat de buggy aan deachterzijde wegschoof, zo stijl was het, en dan rcht naar beneden !! DIT WAS ECHT SUPER GAAF!! (mooie bijkomstigheid wa het gehn Shirley, hihi). Het mooie,en tevens enge, is dat je geen hoogte verschil ziet in die duinen. Die buggy duikt dus ineens zo 15 a 20 meter stijl omlaag.

We zijn onderweg langs echt oases gekomen, zo mooi! En we zijn gestopt bij een zandhelling omdaar met een sleetje van af te gaan en bij een kabelbaan die eindigde in het water.

Ter afsluiing gingen we een prive duingebied in om daar nog eens flink te scheuren. Hier waren d hoogste duinen.

Na een korte autopech, de buggy wilde niet meer starten, kwamen we moe en voldaan terug in Natal.

Marcus bracht ons terug naar Pipa waar we afscheid hebben genomen van hem.

Vandaag, maandag, gaan we terug naar huis.

Het was een leuke en mooie vakantie. Brazilie (zover wij gezien hebben) is mooi en met de familie was het erg gezellig!